Seddori. Labboratòriu in lìngua sarda: “S’Abbecedàriu”.

Atividavi po pipius e pipias de is 5 a is 10 annus.

24 Aprile 2024

SARDO

S’assòtziu culturali “Sarditinera” cun sa collabboratzioni de sa Bibblioteca Comunali aparìciat su labboratòriu “S’Abbecedàriu” in lìngua sarda. Si at a fai po tres giòbias a sighidura, su 9, su 16 e su  23 de Maju 2024, de is cuatru e mesu de merì fintzas a is ses e mesu (16:30-18:30). Podint partitzipai is pipius e is pipias  de is 5 a is 10 annus de edadi.

Is chi partìtzipant a su labboratòriu ant a cuncordai impari a s’operadora e a sa bibbliotecària unus cantu de lìtteras de s’alfabbetu aici is pipius e is pipias podint imparai fueddus in lìngua sarda. Is pipius  ant a arriciri su materiali chi ddis serbit in sa bibblioteca. A s’acabu de su labboratòriu s’ant a podi portai in domu una parti de is traballus fatus.

Su labboratòriu est a indonu e fait parti de is atividadis culturalis in Lìngua Sarda de sa Provìntzia de su Sud Sardigna chi sa Regione Autonoma de Sardigna finàntziat cunforma a sa L. 482/99 e a sa L/R. 22/2018.

Po partitzipai is pipius e is pipias  si depint iscriri aintru de su 3 de Maju 2024 tzerriendi su nùmeru 3400924454 o mandendi una mail a g.serpi@comune.sanluri.su.it

ITALIANO

L’Associazione Culturale “Sarditinera” in collaborazione con la Biblioteca Comunale organizza il laboratorio “S’Abbecedàriu” in lingua sarda.

Sarà suddiviso in tre incontri: il 9, il 16 e il 23 maggio 2024, dalle 16:30 alle 18:30.

Potranno partecipare i bambini e le bambine che hanno dai 5 ai 10 anni.

Chi parteciperà al laboratorio realizzerà insieme all’operatrice e alla bibliotecaria un alfabetiere imparando così molti nomi della lingua sarda. I bambini riceveranno in biblioteca il materiale utile per lo svolgimento del laboratorio e al termine potranno portare a casa il lavoro svolto.

Il laboratorio è gratuito e fa parte delle attività culturali in Lingua Sarda della Provincia del Sud Sardegna che la Regione Sardegna finanzia in conformità alla L. 482/99  e alla L.R. 22/2018.

Per partecipare i bambini e le bambine si dovranno iscrivere entro il 3 Maggio 2024 chiamando il numero 3400924454 e inviando una mail a g.serpi@comune.sanluri.su.it

Ultimo aggiornamento: 24/04/2024, 15:57